גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

מפגשים

מועדף לציבור - הסופר הסאטירי איגור גוברמן, הזמר והמלחין ויקטור ברז'ינסקי בתוכנית מוזיקלית והומוריסטית למבוגרים

ארכיון תאריך: 27 ינואר 2019 - 9 פברואר 2019

ההופעה ברוסית

משך: שעתיים, כולל הפסקה

יש אמנים שונים. עם כותרות של לאומי לכבוד, עם מדליות הזמנות עבור פלמירה, קרים והישגים אחרים. הם חיים בטלוויזיה, אבל כשהם רואים את זה על המסך, הם מיד ממהרים לשנות את הערוץ. ויש עוד, בלי פרסים, צווים ומדליות, שאין להם אפילו אתר אינטרנט הגון באינטרנט, אבל הציבור פשוט אוהב. עבור כנות, חריצות וכשרון.

המחבר של המפורסם "Garik" איגור גוברמן נולד חרקוב. לאחר הלימודים, הוא סיים את המכון למוסקבה של מוסקבה, מקבל תואר בהנדסת חשמל. במשך כמה שנים עבד במקצועו, במקביל לספרות. הוא נידון ל -5 שנים על סלימנטים חריגים ומקרה מפוברק של איקונים גנובים, שהמשיך לכתוב בתנאים לא אנושיים וקשה להכין חומר לספרו האוטוביוגרפי "הליכה מסביב לצריף".

ה"גריקס "שלו תורגמו ל -12 שפות, ויותר מ -30 ספריו פורסמו בארצות שונות. השירה של הוברמן היא במובנים רבים ייחודיים. הקואטרינות המרווחות משלבות באופן מפתיע את הלקוניזם של הטנקים היפנים, את אובריוטות הזכוכית הנעימות באופן טרגי ואת העדינות האופיינית של צ'סטושקה הרוסית. כמעט מדי שנה מתפרסמים יומנו הירושלמי ו"גרקי "החדש.

שמו של ויקטור ברז'ינסקי ידוע היטב לאוהבי שירים רבים ברוסיה ומחוצה לה. זהו דמות ומפיק מוסיקלי, אשר נכלל בצדק במספר הראשון של הנציגים הבוהקים והמקצועיים ביותר של התרבות המוסיקלית של רוסיה. בוגר הקונסרבטוריון אורל הוציא ויקטור ברזזי 10 אלבומי סולו על קלטות, דיסקים ופרוטוקולים ממלודיה, כתב כ -600 שירים, ואין מספיק דף שלם שיציג את מיטב הלהיטים והשנסונים שלו.

זהו אחד המלודיסטים הייחודיים, אחד מיוצרי האופרה המשובחת "מוסקבה מטבחים" המבוססת על מחזהו של י 'קים, שזכה לביקורת בישראל כ"מחונן במיוחד ", שזכה בפרס גרנד פרי לשיר" מצווה-טנזל "בפסטיבל השירים הבינלאומי ביידיש. הוא מסייר הרבה ברחבי העולם, נותן כעשרים קונצרטים בחודש.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter